2012. május 14., hétfő

a simaképű

... Robert de Nironál volt ma jelenésem, hogymánizééé, adja be az agyhártyagyulladás elleni harmadik injekciót. Jaj szegény én! :-D

Szétröhögtem a fejem az alatt a pár perc alatt, mert a Robert de Niro annyira hügye, hogy kitalálni sem lehetne! Nem tudom mindenkivel szemben ilyen-e, vagy csak velem, mert kiszúrta az egyezést a humorunkat illetően, de amit lerendezett az nem volt egyszerű, na.
Beszélgettünk, míg beszúrta a szérumot - jobb híján a kullancsokról.
Azt mondja:
- Engem még életemben nem csípett meg kullancs. Igaz, szúnyog is csak ritkán... Pedig sokat jártam az erdőben régebben. Nincs olyan hegy az országban, ahol ne lettem volna! De már nem vagyok a régi... Már csak evezek, néha raftingozok, ott meg nincs kullancs :-)
/Ennél a pontnál mintha egy kicsit jobban befeszítette volna az evezés-formálta izmait, én meg ennél a pontnál azt hittem elalélok, aztán elkezdhet precízen újjáéleszteni, tetszés szerinti módon... ÁÁÁÁÁÁÁ!/

Mondom neki, hogy engem sem szokott csípni, még a szúnyog se nagyon, de a kutyából meg a macskából nem győzöm naponta kiszedni a kis dögöket.
- Egyébként szerintem a kullanccsípés valami összefüggésben állhat az izzadással, mert vannak olyan emberek, akikre tucatszám másznak. Nomármost, a legjobb megelőzés, ha keresünk egy ilyen kullancsokat vonzó embert, rádumáljuk hogy jöjjön velünk gombázni, majd udvariasan megunk elé engedjük az ösvényen...

Itt már a nővérke is vihogott, pedig mindig savanyú ábrázatot vág, nyilván ennyi év együtt melózás után immunis a doki humorára :-DDDDD

Szal ennyi. Meg kéne tőle kérdeznem, mijacsudát szed, mert nekem is kéne az anyagból. Nem létezik, hogy valaki agyonstresszelt háziorvos létére ennyire laza & jókedélyű legyen. Vagy csak a sok szex meg a rengeteg szerető miatt ilyen marha derűs mindig? Könnyen meglehet, de nem baj az! :-))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése