2012. június 12., kedd

szép is ez

... a nyár! Ma el kellett mennem melegítőt venni, pulcsival együtt, mert ami volt kettő, mind csupa kosz a kutyától. Ilyen ragyogó időben pedig meg sem szárad, hiába mostam ki. Ajajajaj. Júniusban, reggelenként az ember nem vastag pulcsiban meg bélelt mellényben szokott ázni-fázni a faluvégi szőlőben, basszus!

Szóval jól bevásároltam emberek közé való holmikból, mert hát ezirányúlag elég gyér volt a felhozatal a gardróbban :-D A fene se gondolta volna, hogy kutyasétáltatáshoz is kell valami megfelelő holmi; azt hittem bőven elég a kettő, amiben uszodába meg bicajozni járok! :-D

Egyébként meg azon agyaltam, hogy nem is annyira biztonságos odakinn a faluvégin mászkálni nekem, mert a ma esti hírekben az volt, hogy barna medvét láttak 2 faluval (15 km) odébb. Látták már többször is itt a környéken, de ilyen közel még sosem jött. Ha szerencsénk van, átmegy szépen az Ipolyon a Börzsönybe (hihi) ha meg nem, akkor ideköltözik az erdőbe mihozzánk. Natejóég. Más se hiányozna!

Még valami: Az alábbi képet FB-ról nyúltam le, de csak azért, mert ez a legeslegszebb kép amit a falunkról láttam idáig. Az eredetit nem találtam a neten, hogy direktbe linkelhessem, szóval bocs, nem akarok semmiféle szerzői jogot sérteni, vagy ilyenek.... Azért kell a kép, hogy ábrázolhassam, hová fog költözni a kóbor maci, ha rosszul mennek a dolgaink... Amúgy meg azért magyarázkodok, mert az utóbbi időben bazi nagy lett itten az olvasottság, ami mindig is zavart, már a régi blogomban is :-/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése