2012. október 31., szerda

ma sem éltem hiába

... mert olyan dolgot tanultam, hogy ihajj!
Okés, másnak nyilván ismert a módszer, de nekem hatalmas meló, később pedig örömkitörések sorozata volt, hogy sikerült lementenem egy flash media embed object zenét :-DDDDD
Aki nem tudja, annak mondom hogy úgy kell, hogy a meghallgatás után elő kell túrni a temporary internet files-ok közül, hol van a zene mp3 formátumban... Azt írták az okosok, hogy csak operával vagy explorerrel működik, mert azok szétszedik az oldalakat és ott fog figyelni a zene is mp3-ban valahol a veszedelemben... Hát én az explorer cachei közül kotortam elő, mert abból kevés van, nem használom egyáltalán. De már a tudat feldobott, hogy ilyen is van, sőőőt hasznát veszem a tudásnak a továbbiakban!  Amúgy meg leírva marha egyszerűen hangzik, de oltári meló volt a kinyomozás is, majd a megtalálása szintén. A ccleaner tisztítóprogival találtam csak meg, a cache kiürétísre váró cuccok között, pedig konkrétan tudtam mit keresek & merrefelé.

A zene meg úgy jött, hogy eszembe jutott, amikor a pogány helyen kavirnyáztunk, miszerint de jó lenne most pont ott meghallgatni - passzolna az életérzéshez. Okés, de nem volt meg, olyannyira nem, hogy nem tudtam sem a szerzőjét, sem a címét, csak azt, melyik dokufilmben hallottam. Mert nekem mindig olyan dolgok tetszenek, amiket még az interneten is csak 1 helyen, nagy nehézségek árán, rengeteg keresés után lehet megtalálni... :-))

A történetnek nincs vége, mert a múlt hétvégén úgy alakult, hogy egy tűznyelő-showt néztünk, amihez valami nagyon hasonló muzsika társult. Mondom kérdezzük mán meg a tűznyelőket, mi a szám címe, de azt mondták hogy izééé, saját mix :-D Wazze. Ennél a pontnál már tudtam, hogy ha lesz egy kis időm, hát addig élek míg elő nem bányászom valahonnan a zenét, ami nem hagy nyugodni egy ideje.

Nos ez az. Mától megtekinthető itt is :-)) Halleluja & enjoy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése