2012. november 19., hétfő

femme fatale

... ami mostanában nem vagyok, pedig igazándiból lehetnék :-)
Rúgja meg a ló, leszek is, ha már ilyen menő lettem hirtelen, meglehet hogy a gyászos, ködös időnek, esetleg a csudálatos sísapkáimnak köszönhetően. Nem tudom miért. A tény az, hogy újabban lógnak rajtam a pasasok, szép nagy érett (vagy kissé túlérett) fürtökben :-DDDDD Höhö. Marha jó.
Azt speciel továbbra sem értem, mijabánatot esznek rajtam, meg mi történt itt hirtelen, hogy mindenkinek megborul a hormonháztartása, ha a közelembe kerül, de fütyülök rá.

Szóval új korszak lett szépen lassan, és minden új korszakhoz egy új parfüm társul. Ez az alap. A legújabb szerzeményem éppenséggel elég régi, a Diortól az Addict. Volt már egy ilyen Addictes korszakom, jajdenagyonrégen, nem is volt rossz időszak ami azt illeti. De kitaláltam jobbat.

Az úgy volt, hogy keresgéltem nagyon a neten, mivel helyettesítsem a Vivienne Westwoodtól a Boudoirt, ha már zárom ezt az embergyűlölő, geci kismalacos 3 évet éppen. Akkor már megvettem az Addictet, örömködtem is meg minden, de mint mondtam, már volt ilyen, szóval nem volt annyira lenyűgöző a hatása mint lennie kellett volna. Aztán találtam egy olyan szolgáltatást, hogy írjam meg mélben milyen illatot szeretnék, a szakember meg ajánl valamit.
Óóó okés, írok én, azon ne múljék! :-))))))))
Mondom a Boudoir helyett szeretnék valami extra illatot, olyat ami előre köszön, hogyaszongya csókolom-meggyüttem, csak semmi diszkrét visszafogottság. Mondjuk a Boudoir is pont ilyen volt, utálta mindenki a környezetemben, de pont ez volt a lényege :-)))))))))
Nomármost, írt vissza a szakember, hogy az én régi illataimat és nem mindennapi igényeimet tanulmányozva csak egyetlen épkézláb ötlete van: Tom Fordtól a Black Orchid. Hogy szagoljam meg valahol.
Ez eddig még mindig szép & jó, csak az a gond, hogy ezt az illatot nem lehet "csak úgy" megszaglászni az első útba eső parfümériában, lévén niche illat. Ez azt jelenti, hogy a tömegeknek nem forgalmazzák. Akkor meg hol a bánatban szagolgassam itt a világ végén???

Ma jött el a napja, hogy rendeltem belőle mintát. Egy ilyen 1 ml-s kis üvegecskét. Csehországból, mert ott dőltem rá elfogadható postaköltséggel. Ha minden jól megy, holnap vagy holnapután ideér. Kíváncsi vagyok nagyon, mert osztja a tömeget rendesen, már ahogy a recenziókat olvastam. Írtak róla mindenfajta sületlenséget: angyali illat, ördögi illat, savanyú uborka, rohadt dinnye... :-DDDDD

A gond az, hogy látatlanban még a világ legjobb pasijába se tudnék beleszeretni, hát most várom a postást, aztán lesz ami lesz... Ááá de jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése